.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هفته معلم ،بهانه نشست اصلاح طلبان مازندراني
در این جلسه که با حضور جمع کثیری از اصلاح طلبان سراسر استان ، دکتر یوسف نژاد نماینده مردم ساری، دکتر جوادحق نظر، کاندیدای ردصلاحیت شده، دکتر ایوب برزگرنژاد کاندیدای ائتلاف و نمایندگانی از اصلاح طلبان شهرهای جویبار ...
هفته معلم ،بهانه نشست اصلاح طلبان مازندراني

اصلاح طلبان مازندرانی طی نشستی که بمناسبت مقام معلم برگزار گردید بر لزوم هماهنگی و یکپارچگی بیشتر اصلاح طلبان در انتخابات آینده تاکید نمودند.

در این جلسه که با حضور جمع کثیری از اصلاح طلبان سراسر استان ، دکتر یوسف نژاد نماینده مردم ساری، دکتر جوادحق نظر، کاندیدای ردصلاحیت شده، دکتر ایوب برزگرنژاد کاندیدای ائتلاف و نمایندگانی از اصلاح طلبان شهرهای جویبار، نوشهر، چالوس، آمل، بابل، قائم شهر، سوادکوه، ساری، نکا، بهشهر وگلوگاه حضور داشتند.

در ابتدای جلسه مهدی احمدی فولادی رییس ائتلاف اصلاح طلبان در مجلس هشتم ضمن ارائه گزارشی از نحوه عملکرد این ستاد به تشریح اهداف اصلاح طلبان در مجلس هشتم پرداخت. در ادامه حجه الاسلام و الملسمین دکتر دیانی استاد دانشگاه سخنرانی مبسوطی با عنوان «سر تجلیل از مقام معلم در فرهنگ دینی» ایراد نمودند.

در ادامه دکتر یوسف نژاد ضمن تشکر از برگزاری منظم ستاد ائتلاف به تاثیرگذاری رای حدود پنجاه و چهار نفر از اصلاح طلبان راه یافته به مجلس در مصوبات آینده تاکید کرد و گفت:«قطعاً اقلیت بسیار قوی ای شکل می گیرد که نماینده واقعی مردم باشد و از آرمان های انقلاب و امام و اصلاح طلبان دفاع نمایند./


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.297 seconds.